środa, 27 sierpnia 2014

#2 Pamiętnik dziesięciolatki

  Uwaga! Opowiadanie jest wymysłem mojej wyobraźni, nie mam bladego pojęcia czy naprawdę tak się zdarzyło w życiu Amy Winehouse. 

   Pamiętniku, przecież dobrze wiesz, że ja nie chciałam stamtąd uciec. Po prostu tak wyszło to nie moja wina. Nie mam dużo czasu, dlatego muszę szybko pisać. Posłuchałam rad Mike'a i napisałam tę głupią piosenkę. Wtedy nie byłam pewna czy była ona wystarczająco wzruszająca. Długo nad nią myślałam. Dobra, przejdźmy do akcji. Wzięłam do ręki gitarę i pobiegłam do rodziców, zaczęłam grać oraz śpiewać, starałam się, naprawdę! Kiedy już skończyłam, patrzyli się na siebie przez dłuższą chwilę i zaczęli płakać, a ja z nimi. W tamtym momencie myślałam, że to poskutkowało i do końca będziemy wszyscy ze sobą. Myliłam się. Po dwóch miesiącach postanowili wziąć rozwód. Na początku jak mi o tym powiedzieli to nie zrozumiałam o co im chodzi, dopiero potem Mike mi wytłumaczył co to znaczy ,,rozwód''. Powiedział mi też, że to nie moja wina i bardzo możliwe, iż moja piosenka przedłuża ten związek o dwa miesiące. Uwierzyłam mu. Jest starszy i mądrzejszy, a do tego zawsze miał rację. 

Przez chwile zastanowiła się co ma dalej napisać, potem wzięła do ręki beżowy kubek z herbatą i napiła się. Kontynuowała:

  Dobra, gdy dowiedziałam się, że moi rodzice nie chcą być już razem to nawet tego bardzo nie przeżywałam, byłam raczej zawiedziona. Może źle zaśpiewałam? Albo niewyraźnie i nie zrozumieli przekazu tekstu? Co do tekstu, pokazałam do Mike'owi wtedy kazał mi wziąć gitarę i śpiewać. Podobało mu się, powiedział nawet, że mam TALENT i mogę przez to DUŻO OSIĄGNĄĆ W ŻYCIU. Odpowiedziałam mu tylko uśmiechem, a w środku byłam szczęśliwa, najszczęśliwsza! Miałam ochotę się na niego rzucić i wycałować. 

-Amy, co ty tam robisz?! - krzyknęła Janis (mama) 
Dziewczynka szybko skryła pamiętnik w szafie i zbiegła na dół po schodach. Miała już odpowiedzieć, ale zobaczyła, że w salonie stoi Gianna, starsza o dwa lata kuzynka małej Winehouse, która mieszka we Włoszech. Szczerze jej nienawidziła. Wszystko zaczęło się jakieś pięć lat temu, gdy ta rzuciła lalką o ścianę. Amy płakała, Gianna się śmiała. Powinny o tym dawno zapomnieć, ale one do tej pory nie czują się dobrze w swoim towarzystwie. Winehouse, szybko wróciła do pokoju, otworzyła zeszyt i napisała szybko:
Boże, proszę tylko nie ta MAŁPA! 

 ,,Tra­cimy przy­jaciół, gdy od­kry­wają oni w nas ta­len­ty, które dotąd przy­pisy­wali tyl­ko sobie.''
 ,,Nie wychodź z siebie. Możesz nie wrócić.''
Oba cytaty Zdzisława Kałędkiewicza.
 Postanowiłam napisać coś takiego jak ,,Pamiętnik Amy'', można powiedzieć, że to taki bonus, który będzie się od czasu do czasu pojawiał.  Chciałabym wszystkim podziękować za obserwację oraz bardzo miłe komentarze, to BARDZO motywuje! 
 Chętnie wymienię się komentarzem i obserwacją!

38 komentarzy:

  1. uwielbiam Amy i jej muzykę ;)
    miala niesamowity glos ;)

    ja także już obserwuje ;*

    xoxo
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na ciag dalszy :-)

    C
    cudazwlosow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super ten rozdział pisałaś coś o obserwowaniu ja już obserwuj teraz ty :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe to opowiadanie :)
    Obserwuje.

    someflins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Amy! Bardzo ciekawie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. woooow, mega, ciarki mi przeszły...

    byisiuuulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne opowiadanie! pytałaś o wspólną obserwację, ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten pomysł z pamiętnikiem jest ciekawym zabiegiem. Taki powrót do przeszłości głównej bohaterki Twojego opowiadania. Szkoda, że rodzice Amy postanowili się jednak rozstać. Dobrze, że Winehouse ma oparcie w Mike'u, skoro będzie musiała wytrzymać w towarzystwie znienawidzonej kuzynki. Te cytaty to madre słowa, bo niestety (przynajmniej w pierwszym przypadku) prawdziwe.
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za odwiedziny i komentarz !
    również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie znam dobrze tworczosci Amy, ale opowiadanie jest swietne! ;)
    Alwaysandforeverjustme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspomnilas u mnie o wzajemnej obserwacji - ja juz? Licze na uczciwy rewanz ;)
    Alwaysandforeverjustme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post :3

    http://stadomustanga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz fajny pomysł na bloga :) Tak poza tym to jest tu tak fioletowo :) i jasne że możesz liczyć na rewanż w obserwacji! Już obserwuję bez profilowego. dzięki za twoją obserwację
    http://my-life-is-very-crazy-days.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ju zobserwuje, czekam na Ciebie http://cyfrowasparkle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaram się wyglądem twojego bloga! *.*
    Ja już obserwuję ;)

    http://behindtheothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Amy była wielką artystką!
    u mnie na blogu giveaway, w którym można wygrać profesjonalny design bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy post! :)
    Pozdrawiam :)

    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękny wygląd bloga.. A nagłówek, to już w ogóle magia ;D
    http://lori-nori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietna szata graficzna przepraszam ze nie komentowalam ale moj blogger zwariowal i nie pokazuje mi blogow ktore obserwuje :oo Mam nadzieje ze to sie naprawi bo tak troche glupio :P

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jejciu świetne *.* pisz dalej bo bardzo interesujące aż chcę więcej , serio !
    zapraszam do mnie ;* http://oliwiaijejfarbowanezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe ;)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gianna musi być denerwująca, na miejscu Amy też bym jej nienawidziła, chociaż ja bym się zemściła za tą lalkę.

    im-mags.blogspot.com
    też obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz bardzo fajny styl pisania, czekamy na więcej!
    Również obserwuję.
    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wygląd bloga i fajnie piszesz :)

    Zapraszam na nowego posta- kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne*.*
    super się czyta ;) i jeszcze te cytaty<3
    buziaki :*
    +co powiesz na wzajemną obserwację? ja już :P

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę masz ogromny talent! To jest wspaniałe!
    Obserwacja za obserwację? Jeśli tak zacznij, a ja na pewno się odwdzięczę ;)

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. super blog ♥
    świetnie piszesz xD
    zapraszam do mnie http://fashionmindforever.blogspot.com/
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo spodobało mi się to, co piszesz. :) A nagłówek jest naprawdę genialny!

    Zapraszam na konkurs, do wygrania bluza. :)
    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super post, widać że lubisz Amy :) Ja również obserwuję i będę wpadać tu częściej ;)

    jedno-zycie-jedna-troska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Interesujące. Naprawdę.

    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale super :3
    Co powiesz na obserwacje za obserwacje?
    Ja już obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo miło się czyta Twojego bloga! Uważam że ten post jest bardzo udany :) Oby tak dalej ♥♥♣♣

    Czy mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w linki znajdujące się pod zdjęciami oraz w baner sheinside?
    Z góry za wszystko dziękuję!!!
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne opowiadanie ;)

    Zapraszam już na NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Piszesz całkiem dobrze, szlifuj to. :)
    Pierwszy cytat trochę mnie dobił.. Pozdrawiam, slodyczomaniaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawe opowiadanie. Amy o niezwykła postać. :)
    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. powinnaś pisać częściej takie pamiętniki są świetne :)
    ps. mogłabyś kliknąć w baner sheinside na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. super, i jaki oryginalny blog <3
    Może obserwujemy ?;) Daj znać w komentarzu u mnie jeśli zaobserwujesz mój blog a napewno zrobię to samo :) pozdrawiam

    http://aaangelllaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. fajnie piszesz :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Z mojej strony gotowe!
    PS. zapraszam do lajkowania, byłabym n i e z m i e r n i e wdzięczna <3
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Viper land-of-grafic